Подождите, идет загрузка ...

Главная О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо
1Тема: Основні методи психодіагностики
СодержаниеВступ 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДІВ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 4
2. ТЕСТИ ІНТЕЛЕКТУ 8
3. ТЕСТИ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ТЕСТИ ДОСЯГНЕНЬ 10
4. ТЕСТИ ОСОБИСТОСТІ ТА ОПИТУВАЛЬНИКИ ОСОБИСТОСТІ 12
5. ПРОЕКТИВНІ МЕТОДИКИ 14
Висновки 15
Література 16
Висновки
У психологічній практиці використовується велика кількість діагностичних методів і засобів дослідження явищ психіки. Всі вони мають різні підстави, використовують певні принципи пізнання, по-різному структуровані. Хоч вони й важко піддаються класифікації, існують певні підходи до їх розділення та систематизації.
Суттєвими для психодіагностичних методів є вимоги до надійності та валідності інструменту виміру, а також жорстка регламентація процедури обстеження (точне дотримання інструкції та способів представлення стимульного матеріалу, невтручання дослідника в діяльність піддослідного). Завдання, що стоять перед психодіагностичним методом, не обмежуються кваліфікацією досліджуваного явища – обов’язковою є також інтерпретація результатів.
Збереження за особистісними проявами, з одного боку, та інтелектом – з іншого, відносної самостійності дозволяє більш глибоко проникнути в сутність цих психічних утворень, а відоме акцентування їх функціонального багатоманіття сприяло розробці психодіагностичних методик, цінність яких безсумнівна.



Вступ
Психологічна діагностика – область психологічної науки, що розробляє принципи, шляхи та прийоми розпізнавання, оцінки та виміру індивідуально-психологічних особливостей особистості. Основу психодіагностики складають її методи – інструмент, за допомогою якого вона здійснює дослідження внутрішнього світу людини. Зарубіжна психологія, підкреслюючи значення в психодіагностиці саме методів, іноді використовує слово "психодіагностика" як синонім терміну "психологічне тестування".
Хоч тести, безперечно є головними методами психодіагностики, вона озброєна і іншими методами, про які піде мова у цій роботі. Важливість всіх методів психодіагностики, безсумнівно, є високою та вимагає від науковців постійного їх вдосконалення та розвитку.
Висновки
У психологічній практиці використовується велика кількість діагностичних методів і засобів дослідження явищ психіки. Всі вони мають різні підстави, використовують певні принципи пізнання, по-різному структуровані. Хоч вони й важко піддаються класифікації, існують певні підходи до їх розділення та систематизації.
Суттєвими для психодіагностичних методів є вимоги до надійності та валідності інструменту виміру, а також жорстка регламентація процедури обстеження (точне дотримання інструкції та способів представлення стимульного матеріалу, невтручання дослідника в діяльність піддослідного). Завдання, що стоять перед психодіагностичним методом, не обмежуються кваліфікацією досліджуваного явища – обов’язковою є також інтерпретація результатів.
Збереження за особистісними проявами, з одного боку, та інтелектом – з іншого, відносної самостійності дозволяє більш глибоко проникнути в сутність цих психічних утворень, а відоме акцентування їх функціонального багатоманіття сприяло розробці психодіагностичних методик, цінність яких безсумнівна.

ЛитератураЛітература
1. Ананьев Б. Г. Психология и проблемы человекознания: Избранные психол. труды. – М., 1996. – 384с.
2. Анастази А. Индивидуальные тесты. Кн.2. – М., 1984. –514 с.
3. Бурлачук Л. Ф., Морозов С. М. Словарь-справочник по психодиагностике. – СПб., Питер, 2005. – 520 с.
4. Гильбух Ю.З. Измерение интеллекта детей. – К., 1992. – 133 с.
5. Дружинин В. Н. Экспериментальная психология. – М., Инфра-М, 1997. – 256с.
6. Клименко В. В. Психологические тесты таланта. – Харьков, Фолио, 1996. – 189 с.
7. Корольчук М.С., Осьодло В.І. Психодіагностика. – К., Ельга; Ніка-Центр, 2004. – 399 с.
8. Немов Р. С. Психология. – М., ВЛАДОС, 2000. – Кн. 3 : Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. – 640с.
9. Практикум з психодіагностики. Пізнавальні процеси. – Чернівці, Рута, 2000. – 112с.
10. Психологический словарь. – М., Педагогика Пресс,1996. – 298 с.
11. Щекин Г. В. Визуальная психодиагностика и ее методы: Учебно-методическое пособие / Межрегиональная академия управления персоналом. – К., 1996. – 140с.

 
Найти бесплатную работу
Заказ новой работы можно осуществить по телефону:8(044)592-56-57

Расширенный поиск по базе платных работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Создание и поддержка сайта - vbs.com.ua